Pracując z młodszymi uczniami nie raz przekonałam się, że warto przygotować zadania w ładnej oprawie graficznej. Chciałam utrwalić nabyte wiadomości o czterech działaniach wykonywanych pisemne. Przygotowałam karty z dinozaurami. Każdy otrzymał jedną kartę, a pozostałe położyłam na ławce. Dzieci pracowały samodzielnie. Ja wspierałam organizacyjnie ucznia z spectrum autyzmu. To właśnie on, idąc po kolejne zadani wypowiedział to zdanie „idę upolować kolejnego dinozaura”. I tak dwie lekcje zamieniliśmy w przygodę. Na początku drugiej lekcji zapytały: „czy Pani pamięta, że dzisiaj dalej polujemy na dinozaury”. Jak to nie kochać uczniów klas 4-tych.
Wpisy Powiązane
04MAR
XXXII KK SNM w Opolu cz. 2
W ramach udziału w XXXII Krajowej Konferencji SNM w Opolu, która odbyła się w dniach 23-26.02.2024 w Opolu przeprowadziłam warsztaty...
28LUT
XXXII KK SNM w Opolu cz.1
W ramach udziału w XXXII Krajowej Konferencji SNM w Opolu, która odbyła się w dniach 23-26.02.2024 w Opolu przeprowadziłam warsztaty...
02LIS
XXVIII Wojewódzkie Warsztaty SNM
Termin: 18 listopada 2023 r., godz. 9:00 – 14:00Miejsce: Publiczne Liceum Ogólnokształcące nr IX w Opolu, ul. Oleska 68Zapraszamy na...
10PAź
Dzielniki i NWD
Dawno mnie tu nie było, powoli wychodzę z zamieszania związanego z początkiem roku. W klasie 5 jestem już w dziale Własności liczb....
08MAJ
Matematyczne podchody – Pole prostokąta, klasa 4
Matematyczne podchodyCzym są podchody? W najprostszej formie jedna z grup ucieka, zostawiając po drodze strzałki, ślady i zadania do...